We can't find the internet
Attempting to reconnect
Something went wrong!
Hang in there while we get back on track
Machismo
Cuatro ayuntamientos gallegos exigen certificados de no embarazo a las mujeres que aspiran a brigadistas
El sindicato mayoritario de Galicia, la CIG, ha presentado varios recursos contra las bases de los concursos públicos para la contratación de Brigadas de Refuerzo en Incendios Forestales en los municipios de O Irixo, Val do Dubra, Carballo y Santa Comba debido a que discriminan a las mujeres al requerir un certificado de no estar embarazadas para participar en las pruebas físicas de cada oposición.
La CIG exige la anulación de las bases de los concursos y la convocatoria de mesas generales para la negociación de nuevas reglas
Desde la central sindical explican que esta exigencia es ilegal y vulnera tanto la Constitución española como la legislación estatal y europea en materia de igualdad y no discriminación y además, añaden, existe suficiente jurisprudencia al respecto. En consecuencia, exigen la anulación de las bases de estos concursos y la convocatoria de mesas generales para negociar nuevas bases de contratación para la oferta de empleo público de los respectivos ayuntamientos.
“El embarazo nunca puede ser motivo de exclusión de un proceso selectivo ni impedimento para participar en él. El certificado médico debe establecer si una persona está apta o no para realizar determinadas pruebas físicas, pero no se puede exigir como requisito un papel que acredite que no estamos embarazadas”, señalan fuentes del sindicato nacionalista.
Desde la CIG-Administración y la Secretaría da Muller de la CIG censuran que esta “violación flagrante” de los derechos de las mujeres mediante la incorporación de un criterio sexista se produzca en un concurso público promovido por las administraciones públicas “que deben garantizar precisamente el cumplimiento de la ley y la igualdad entre las personas”.
Lamentan que las bases carezcan de perspectiva de género y que ni siquiera se haya incorporado un lenguaje inclusivo en su preparación. “Esto demuestra una vez más que las administraciones públicas no vigilan estas cuestiones, tan importantes para garantizar los derechos de las mujeres”. Por ello, no descartan la posibilidad de movilizaciones en caso de que no se ponga fin a esta discriminación.
Machismo
Catro concellos galegos esixen certificados de non embarazo ás mulleres que aspiran a brigadistas
O sindicato maioritario de Galiza, a CIG, presentou varios recursos contra as bases dos concursos públicos para a contratación de Brigadas de Reforzo en Incendios Forestais nos municipios do Irixo, Val do Dubra, Carballo e Santa Comba debido a que discriminan ás mulleres ao requirir un certificado de non estar embarazadas para participar nas probas físicas de cada oposición.
A CIG esixe a anulación das bases dos concursos e a convocatoria de mesas xerais para a negociación de novas regras
Desde a central sindical explican que esta esixencia é ilegal e vulnera tanto a Constitución española como a lexislación estatal e europea en materia de igualdade e non discriminación e ademais, engaden, existe suficiente xurisprudencia respecto diso. En consecuencia, esixen a anulación das bases destes concursos e a convocatoria de mesas xerais para negociar novas bases de contratación para a oferta de emprego público dos respectivos concellos.
“O embarazo nunca pode ser motivo de exclusión dun proceso selectivo nin impedimento para participar nel. O certificado médico debe establecer se unha persoa está apta ou non para realizar determinadas probas físicas, pero non se pode esixir como requisito un papel que acredite que non estamos embarazadas”, sinalan fontes do sindicato nacionalista.
Biodiversidad
Brigadas para salvar os nosos montes
Decenas de voluntarias únense para defenderen a biodiversidade dos montes galegos. As brigadas deseucaliptizadoras queren facer partícipe á toda a sociedade da defensa dos nosos bosques
Desde a CIG-Administración e a Secretaría da Muller da CIG censuran que esta “violación flagrante” dos dereitos das mulleres mediante a incorporación dun criterio sexista se produza nun concurso público promovido polas administracións públicas “que deben garantir precisamente o cumprimento da lei e a igualdade entre as persoas”.
Lamentan que as bases carezan de perspectiva de xénero e que nin sequera se incorporou unha linguaxe inclusiva na súa preparación: “Isto demostra unha vez máis que as administracións públicas non vixían estas cuestións, tan importantes para garantir os dereitos das mulleres”. Por iso, non descartan a posibilidade de mobilizacións no caso de que non se poña fin a esta discriminación.