We can't find the internet
Attempting to reconnect
Something went wrong!
Hang in there while we get back on track
Galicia
Feijóo ahorró 23 millones de euros a los altos patrimonios en su último año como presidente de la Xunta
Coordinador de la sección de economía
Las voces más críticas lo alertaron y los datos publicados ayer por la Agencia Tributaria lo han confirmado. Alberto Núñez Feijóo ahorró 23 millones de euros a los altos patrimonios gallegos en su último año como presidente de la Xunta. En 2022 el Impuesto de Patrimonio estaba bonificado en un 25% gracias a la agenda neoliberal de Feijóo en Galicia, para luego aumentar hasta el 50% a manos del ahora presidente Alfonso Rueda en 2023. Diferentes caras, una misma hoja de ruta. En 2022, 8.027 altos patrimonios gallegos deberían haber pagado casi 93 millones de euros, pero gracias a la bonificación del Gobierno del Partido Popular se ahorraron 23 millones de euros, 2.882 euros de media.
El número de declarantes es muy similar al del año anterior. En 2022, las personas obligadas a declarar el impuesto fue de 8.634, de los que tendrían que pagar 8.027 tras varios tipos de exenciones, frente a los 8.559 declarantes y los 7.956 declarantes, lo que supone un incremento del 0.88%. Estos altos patrimonios residentes en Galicia tienen una media de 6.831.140 euros por cabeza.
La Xunta de Feijóo aplicó en 2022 varias rebajas de impuestos. La intención declarada por el entonces presidente autonómico era, según sus propias palabras, “facilitar llegar a fin de mes” a los ciudadanos y evitar que Galicia fuera parte de lo que ha considerado “una subida indiscriminada” de los tributos en el Estado español. La realidad, lo dice la Agencia Tributaria, ha sido otra: quienes más han notado los cambios han sido personas con rentas entre medias y altas y contribuyentes con un patrimonio muy elevado.
Galicia
Redes clientelares Así evita los concursos de la Xunta la empresa de la hermana de Feijóo: cinco millones en 1.311 facturas
Para las rentas más abultadas de la lista o bien se mantuvoe el statu quo o apenas se subió un punto el tipo impositivo. Feijóo cerraba el 2021 anticipando una rebaja fiscal para el ejercicio ahora analizado por Hacienda, cumpliendo así una de sus promesas electorales abiertamente liberalizadoras con las que se presentó a los últimos comicios que ganó, los autonómicos de 2020.
Política
Feijóo aforrou 23 millóns de euros a altos patrimonios no seu último ano como presidente da Xunta
Coordinador de la sección de economía
As voces máis críticas avisaron daquela e os datos publicados onte pola Axencia Tributaria veñen a confirmalo. Alberto Núñez Feijóo aforrou 23 millóns de euros aos altos patrimonios galegos no seu último ano como presidente da Xunta. En 2022 o Imposto de Patrimonio estaba bonificado nun 25% grazas á axenda neoliberal de Feijóo en Galiza, para logo aumentar até o 50% a mans do agora presidente Alfonso Rueda en 2023. Diferentes caras, unha mesma folla de ruta. En 2022, 8.027 altos patrimonios galegos deberían ter pagado case 93 millóns de euros, pero grazas á bonificación do Goberno do Partido Popular aforraron 23 millóns de euros, 2.882 euros de media.
O número de declarantes é moi similar ao do ano anterior. En 2022, as persoas obrigadas a declarar o imposto foi de 8.634, dos que terían que pagar 8.027 tras varios tipos de exencións, fronte aos 8.559 declarantes e os 7.956 declarantes, o que supón un incremento do 0.88%. Estes altos patrimonios residentes en Galiza teñen unha media de 6.831.140 euros por cabeza.
A Xunta de Feijóo aplicou en 2022 varias rebaixas de impostos. A intención declarada polo entón presidente autonómico era, segundo as súas propias palabras, “facilitar chegar a fin de mes” aos cidadáns e evitar que Galiza fora parte do que considerou “unha subida indiscriminada” dos tributos no Estado español. A realidade, dito pola Axencia Tributaria, foi outra: quen máis notaron os cambios foron persoas con rendas entre medias e altas e contribuíntes cun patrimonio moi elevado.
Política
Redes clientelares Así evita os concursos da Xunta a empresa da irmá de Feijóo: cinco millóns en 1.311 facturas
Para as rendas máis avultadas da lista ou ben mantívose o statu quo ou apenas subiu un punto o tipo impositivo. Feijóo pechaba o 2021 anticipando unha rebaixa fiscal para o exercicio agora analizado por Facenda, cumprindo así una das súas promesas electorais abertamente liberalizadoras coas que se presentou aos últimos comicios que gañou, os autonómicos de 2020.