We can't find the internet
Attempting to reconnect
Something went wrong!
Hang in there while we get back on track
Galicia
La empresa del cuñado de Feijóo obtuvo 200.000 euros en contratos a dedo de la Xunta mientras era presidente
La empresa de la que es director comercial el cuñado de Alberto Núñez Feijóo obtuvo 204.076,18 euros en contratos menores, es decir, a dedo, de la Xunta de Galicia mientras el ahora líder del Partido Popular todavía era presidente del Gobierno gallego. La sociedad de telemarketing (Universal Support) que dirige comercialmente Ignacio Cárdenas, hermano de la pareja de Feijóo, no tiene relación alguna con el sector sanitario. Aún así, fue una de las favoritas de la Xunta para encargarle el rastreo de casos de covid-19 en las fechas más duras de la pandemia entre 2020 y 2022.
El primer contrato lo obtuvo en diciembre de 2021 por un valor de 33.318,56 euros y en concepto de “call center”; y el segundo, en la misma fecha, por un montante de 170.757,62 euros, a pesar de que el máximo es de 15.000 euros para servicios y de hasta 40.000 euros para obras, según lo establecido por la Ley de Contratos del Sector Público para que un encargo a empresas privadas no tenga que ser adjudicado a través de concurso público.
Galicia
Exclusiva La Xunta dio 4,8 millones en contratos a dedo a la empresa que dirige la hermana de Feijóo en solo cinco años
Además, el Gobierno gallego, dirigido en ese momento por Núñez Feijóo, no hizo públicos los contratos cuando se los adjudicó sin concurso a la empresa de Ignacio Cárdenas Botas, sino que tardó cuatro meses en cumplir con la Ley de Transparencia. Coincidencia o no, la Consellería de Sanidade, dirigida por Julio García Comesaña, los publicó en el portal de transparencia el 27 de abril de 2022, dos días antes de que el entonces presidente gallego hiciese oficial su dimisión para emprender el camino para convertirse en líder de la oposición en el Congreso de los Diputados.
Hoy mismo, el diario Público revela cómo la misma empresa se ha adjudicado 19,2 millones de euros más en licitaciones con la Consellería de Sanidade (Sergas) dedicadas, también, al rastreo de casos de coronavirus durante la pandemia. Algunos de ellos incluso siendo la oferta más cara de todas las presentadas. De esta forma, el diario relata cómo el hermano de Eva Cárdenas, pareja y madre del hijo de Alberto Núñez Feijóo, obtuvo un convenio con el Servizo Galego de Saúde (Sergas) por valor de 4.058.533,72 euros en abril de 2022 con para desarrollar labores de seguimiento telemático de casos de coronavirus en Galicia a pesar de ser la oferta más cara de las que consiguieron acceder a la última fase de la licitación.
Investigación
Investigación El Gobierno gallego repartió 4.000 millones de euros en contratos a dedo en solo seis años
Según la investigación del mismo diario, como resultado de ese acuerdo marco, Universal Support, una empresa propiedad de la multinacional Konecta, ha suscrito 25 contratos adicionales con la Xunta de Galicia, los cuales se suman a los 17 obtenidos entre 2020 y 2022 a través del procedimiento de contratación de emergencia, es decir, también sin la necesidad de un concurso público. Estos 17 contratos generaron a la empresa ingresos por valor de 15,2 millones de euros por la prestación de servicios de atención telefónica y rastreo de casos durante la emergencia sanitaria.
Los familiares del PP consiguen contratos sin concurso con la Xunta
No es el cuñado de Alberto Núñez Feijóo el único agraciado en las contrataciones sin concurso público de organismos dependientes del Gobierno gallego. En las últimas semanas El Salto ha ido desgranando el árbol genealógico de los más altos cargos del Partido Popular de Galicia, sus vínculos empresariales y todas las contrataciones a dedo que han ido obteniendo.
Primero fue el marido de Paula Prado, secretaria general del PPdeG, Francisco Antonio Otero Illodo, cuyo fichaje por la empresa Allwork Vestuario Laboral disparó sus contrataciones públicas durante la pandemia hasta hacerse con 145.975,72 euros vendiendo sobre todo equipos de protección individual. Antes, de que el marido de Prado, Francisco Antonio Otero Illodo, entrase a participar la sociedad al 50% apenas habían conseguido un contrato de 182 euros.
A esta historia le siguió la de la empresa de seguridad, limpieza y servicios sociosanitarios Eulen, capitaneada en el noroeste del Estado español por Micaela Núñez Feijóo, hermana del líder del Partido Popular, que se llevó 1.311 contratos adjudicados a dedo y sin concurso público por un valor total de 4.832.029,85 euros solamente entre 2018 y 2023. Lo consiguió repartiendo cientos de contratos entre todos los organismos dependientes del Gobierno gallego, que han contratado de forma recurrente con familiares de altos cargos del partido, como consellerías, agencias públicas, consorcios, organismos autónomos, fundaciones del sector público, sociedades mercantiles públicas y otros entes como institutos sectoriales o centros de innovación.
Partido Popular
A empresa do cuñado de Feijóo obtivo 200.000 euros en contratos a dedo da Xunta mentres era presidente
A empresa da que é director comercial o cuñado de Alberto Núñez Feijóo obtivo 204.076,18 euros en contratos menores, é dicir, a dedo, da Xunta de Galiza mentres o agora líder do Partido Popular aínda era presidente do Goberno galego. A sociedade de telemarketing que dirixe comercialmente Ignacio Cárdenas, irmán da parella de Feijóo, Universal Support, que non ten relación algunha co sector sanitario, foi unha das favoritas da Xunta para encargarlle o rastrexo de casos de covid-19 nas datas máis duras da pandemia entre 2020 e 2022. O primeiro contrato obtívoo en decembro de 2021 por un valor de 33.318,56 euros e en concepto de “call center”; e o segundo, na mesma data, por un montante de 170.757,62 euros, a pesar de que o máximo é de 15.000 euros para servizos e de até 40.000 euros para obras, segundo o establecido pola Lei de Contratos do Sector Público para que un encargo a medios privados non teña que ser adxudicado a través de concurso público.
Ademais, o Goberno galego, dirixido nesa altura por Núñez Feijóo, non fixo públicos os contratos no momento en que llos adxudicou sen concurso á empresa de Ignacio Cárdenas Botas, senón que tardou catro meses en cumprir coa Lei de Transparencia. Coincidencia ou non, a Consellería de Sanidade, dirixida por Julio García Comesaña, publicounos no portal de transparencia o 27 de abril de 2022, dous días antes de que o entón presidente galego fixese oficial a súa dimisión para emprender o camiño para converterse en líder da oposición no Congreso dos Deputados.
Partido Popular
Exclusiva A Xunta deu 4,8 millóns en contratos a dedo á empresa que dirixe a irmá de Feijóo en só cinco anos
Hoxe mesmo, o diario Público revela como a mesma empresa adxudicouse 19,2 millóns de euros máis en licitacións coa Consellería de Sanidade (Sergas) dedicadas, tamén, ao rastrexo de casos de coronavirus durante a pandemia. Algúns deles mesmo sendo a oferta máis cara de todas as presentadas. Desta forma, o diario relata como o irmán de Eva Cárdenas, parella e nai do fillo de Alberto Núñez Feijóo, obtivo un convenio co Servizo Galego de Saúde (Sergas) por valor de 4.058.533,72 euros en abril de 2022 con para desenvolver labores de seguimento telemático de casos de coronavirus en Galiza malia ser a oferta máis cara das que conseguiron acceder á última fase da licitación.
Segundo a investigación do mesmo diario, como resultado dese acordo marco, Universal Support, unha empresa propiedade da multinacional Konecta, subscribiu 25 contratos adicionais coa Xunta de Galiza, os cales súmanse aos 17 obtidos entre 2020 e 2022 a través do procedemento de contratación de emerxencia, é dicir, tamén sen a necesidade dun concurso público. Estes 17 contratos xeraron á empresa ingresos por valor de 15,2 millóns de euros pola prestación de servizos de atención telefónica e rastrexo de casos durante a emerxencia sanitaria.
Investigación
Investigación O Goberno galego repartiu 4.000 millóns de euros en contratos a dedo en só seis anos
Os familiares do PP conseguen contratos sen concurso coa Xunta
Non é o cuñado de Alberto Núñez Feijóo o único agraciado nas contratacións sen concurso público de organismos dependentes do Goberno galego. Nas últimas semanas O Salto foi debullando a árbore xenealóxica dos máis altos cargos do Partido Popular de Galiza, os seus vínculos empresariais e todas as contratacións a dedo que foron obtendo. Primeiro foi o marido de Paula Prado, secretaria xeral do PPdeG, Francisco Antonio Otero Illodo, cuxa fichaxe pola empresa Allwork Vestiario Laboral disparou as súas contratacións públicas durante a pandemia até facerse con 145.975,72 euros vendendo sobre todo equipos de protección individual. Antes de que o marido de Prado, Francisco Antonio Otero Illodo, entrase a participar a sociedade ao 50% apenas conseguiran un contrato de 182 euros.
A esta historia seguiulle a da empresa de seguridade, limpeza e servizos sociosanitarios Eulen, capitaneada no noroeste do Estado español por Micaela Núñez Feijóo, irmá do líder do Partido Popular, que levou 1.311 contratos adxudicados a dedo e sen concurso público por un valor total de 4.832.029,85 euros soamente entre 2018 e 2023. Conseguiuno repartindo centos de contratos entre todos os organismos dependentes do Goberno galego, que contrataron de forma recorrente con familiares de altos cargos do partido, como consellerías, axencias públicas, consorcios, organismos autónomos, fundacións do sector público, sociedades mercantís públicas e outros entes como institutos sectoriais ou centros de innovación.