We can't find the internet
Attempting to reconnect
Something went wrong!
Hang in there while we get back on track
Galicia
La Xunta de Rueda privatiza otra de las residencias de mayores financiada por Amancio Ortega
.jpg?v=63907805359)
La Xunta ha dado inicio esta semana al proceso de privatización de la gestión de la última residencia pública que financió y dio al Gobierno gallego la Fundación Amancio Ortega. Se trata de la residencia del barrio coruñés de Eirís, que se integrará en la red pública autonómica una vez que finalicen completamente sus obras para acabar siendo gestionada por una empresa privada. Fue construida con capital privado y se beneficiará con ella una empresa privada aunque desde el gobierno de Alfonso Rueda se le ponga el apellido de “pública”.
Galicia
Galicia La TVG, condenada a rectificar por difundir una información falsa sobre el BNG
La puesta en funcionamiento de esta residencia, una de las siete impulsadas por la citada fundación en las principales ciudades de Galicia, supondrá la incorporación de 150 nuevas plazas públicas para las familias pero que serán gestionadas por la empresa que gane el concurso. Tanto esta residencia como la de Pontevedra, cuya gestión también está en proceso de licitación, serán las próximas en abrir tras la entrada en funcionamiento de las de Santiago de Compostela y Lugo, que ya operan bajo el mismo modelo.
El contrato inicial tendrá una vigencia de dos años, abarcando desde la fecha de firma, prevista para junio de este año, hasta mayo de 2027, con posibilidad de prórroga hasta un máximo de cinco años. El presupuesto base de licitación asciende a 7,9 millones de euros, mientras que el valor total del contrato, considerando las prórrogas posibles, se estima en 23 millones de euros.
Las otras residencias privatizadas por la Xunta y pagadas por Ortega
En el reciente concurso convocado para privatizar la gestión de la tercera residencia donada por Amancio Ortega, ubicada en A Eiriña, Pontevedra, y con una capacidad de 120 plazas, al igual que las dos anteriores, la Xunta también decidión abrir la licitación a cualquier empresa. Además, el contrato incluye un incremento en los importes económicos estimados.
Mientras que en Lugo y Santiago los contratos se establecieron por dos años con la posibilidad de prórroga por uno más, en Pontevedra el contrato inicial es también de dos años, pero con la opción de extenderse hasta tres años adicionales. Dado que en todos los casos se contempla la posibilidad de modificaciones contractuales de hasta un 20%, el Gobierno gallego podría destinar hasta 18,4 millones de euros en Pontevedra por un contrato de cinco años, en comparación con los 9,4 millones previstos para cada una de las residencias de Santiago y Lugo durante tres años.
En todas las residencias, incluyendo esta tercera y probablemente la cuarta que motiva esta información, la Xunta establece un margen de beneficio del 5% para la empresa adjudicataria. En el caso del centro de Pontevedra, esto se traduciría, según el pliego de condiciones, en aproximadamente 300.000 euros durante los dos primeros años de contrato. Todavía está por ver el beneficio final de la nueva privatización de la residencia coruñesa de Eirís.
Economía
A Xunta de Rueda privatiza outra das residencias de maiores financiada por Amancio Ortega
.jpg?v=63907805359)
A Xunta iniciou esta semana o proceso de privatización da xestión da última residencia pública que financiou e entregou ao Goberno galego a Fundación Amancio Ortega. Trátase da residencia do barrio coruñés de Eirís, que se integrará na rede pública autonómica unha vez que finalicen completamente as súas obras, para acabar sendo xestionada por unha empresa privada. Foi construída con capital privado e beneficiarase dela unha empresa privada aínda que desde o goberno de Alfonso Rueda se lle poña o apelido de “pública”.
Coronavirus
Así pretenden salvar o mundo Amancio Ortega e Ana Botín
A posta en funcionamento desta residencia, unha das sete impulsadas pola citada fundación nas principais cidades de Galicia, suporá a incorporación de 150 novas prazas públicas para as familias, pero serán xestionadas pola empresa que gañe o concurso. Tanto esta residencia como a de Pontevedra, cuxa xestión tamén está en proceso de licitación, serán as próximas en abrir tras a entrada en funcionamento das de Santiago de Compostela e Lugo, que xa operan baixo o mesmo modelo.
O contrato inicial terá unha vixencia de dous anos, abarcando desde a data de sinatura, prevista para xuño deste ano, ata maio de 2027, con posibilidade de prórroga ata un máximo de cinco anos. O orzamento base de licitación ascende a 7,9 millóns de euros, mentres que o valor total do contrato, considerando as prórrogas posibles, estímase en 23 millóns de euros.
As outras residencias privatizadas pola Xunta e pagadas por Ortega
No recente concurso convocado para privatizar a xestión da terceira residencia pagada por Amancio Ortega, situada en A Eiriña, Pontevedra, e cunha capacidade de 120 prazas, igual que as dúas anteriores, a Xunta tamén decidiu abrir a licitación a calquera empresa. Ademais, o contrato inclúe un incremento nos importes económicos estimados.
Mentres que en Lugo e Santiago os contratos establecéronse por dous anos, con posibilidade de prórroga por un máis, en Pontevedra o contrato inicial tamén é de dous anos, pero coa opción de ampliarse ata tres anos adicionais. Dado que en todos os casos se contempla a posibilidade de modificacións contractuais de ata un 20%, o Goberno galego podería destinar ata 18,4 millóns de euros en Pontevedra por un contrato de cinco anos, en comparación cos 9,4 millóns previstos para cada unha das residencias de Santiago e Lugo durante tres anos.
En todas as residencias, incluíndo esta terceira e probablemente a cuarta que motiva esta información, a Xunta establece unha marxe de beneficio do 5% para a empresa adxudicataria. No caso do centro de Pontevedra, isto suporía, segundo o prego de condicións, aproximadamente 300.000 euros durante os dous primeiros anos de contrato. Aínda está por ver o beneficio final da nova privatización da residencia coruñesa de Eirís.